جاذبه های گردشگری کیش
نوشته شده توسط : maryam

نخلستانهای کیش

نخلستانهای کیش

 پرورش نخل در تور لحظه آخری كيش از سابقه ديرينه‌اي برخوردار است. اغلب جهانگرداني كه در سده‌هاي گذشته از كيش ديدار كرده‌اند به وجود نخلستان هاي انبوه در اين جزيره اشاره نموده اند.

«باغ بهشت» تنها نخلستان به جاي مانده از دوره هاي گذشته ايست كه در غرب محله سفين واقع شده و از جمله زيباترين نخلستان هاي كيش است كه به ويژه در هنگام غروب آفتاب چشم اندازي زيبا و تماشايي دارد که میهمانان تور کیش پاییز 94 می توانند از آن لذت ببرند. در دهه اخير، سازمان منطقه آزاد كيش در طرح هاي توسعه فضاي سبز جزيره براي نخل اهميت ويژه أي قائل شده است. نخلستان هاي طلوع و غروب نمونه هايي از اين گونه موارد است. نخلستان طلوع با حدود 15 كيلومتر در شرق جزيره واقع است و نهال هاي آن در سال 1373 غرص شده اند. گردشگران تور کیش 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.


قنات کيش

قنات کيش

قنات کيش در تور کیش پاییز 94 بيش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و آب شيرين قابل شرب ساکنان جزيره را تامين مي‌کرده، قنات كيش از نظر طول رشته قنات و يا عمق چاه‌ها قابل مقايسه با قنات‌هاى ديگر نقاط ايران نيست‌، اما با توجه به شيب بسيار كم جزيره‌، چگونگى هدايت آب‌هاى زيرزمينى به سطح زمين در كيش بسيار مهم بوده و نشان مى‌دهد كه در زمان خود از پيشرفته‌ترين روش‌ها براى حفر قنات استفاده مى‌كردند. گردشگران تور کیش 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

امروزه مجموعه قنات با تغيير كاربري به يک شهر زير‌زميني شگفت‌انگيز بدل شده که بيش از ۱۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و اکنون کاريز کيش خوانده مي‌شود.کارگزاران با تجربه زحمت تمام طراحي ها را کشيده و مي کوشند تا در پروژه بازسازي قنات کيش (کاريزکيش) ضمن حفظ بافت تاريخي آن کاربري هاي جديدي از اين شهر زير زميني بدست آورند. میهمانان تور لحظه آخری کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند.


ساحل جزیره کیش

ساحل جزیره کیش

ساحل جزیره کیش به دلیل مرجانی بودن زیر نور خورشید رنگی نقره ای دارد و همین امر موجب درخشش آن می شود که این ویژگی به جذابیت آن می افزاید. گردگشگران تور کیش پاییز 94 می توانند از این ساحل دیدن نمایند. دریای جزیره به رنگ آبی روشن است و نیز بسیار شفاف که باعث می شود عمق دریا از سطح آب نمایان باشد که به عقیده کارشناسان این موضوع مربوط به مرجانی بودن ساحل جزیره است که به صورت طبیعی باعث تصفیه آب می شود. میهمانان تور کیش 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. این ساحل دور از شلوغی و دارای آرامش خاصی می باشد که موجب می شود گردشگران به راحتی استراحت کنند. همچنین گردشگرانی که به ورزش ماهیگیری علاقمند هستند می توانند در ساحل غربی و جنوبی جزیره کیش به صید ماهی بپردازند. میهمانان تور لحظه آخری کیش می توانند از این محل دیدن نمایند. ساحل جزیره کیش دارای ساحلی نقره ای، آسمان آبی، هوایی تمیز، آفتابی درخشان، ،آبهای نیلگون و آرامش بی همتایی است که باعث شده ساحل جزیره به یکی از دیدنی ترین و جذاب ترین سواحل دنیا تبدیل شود. همچنین ماهی هایی که در این آب ها زندگی می کنند یکی از مرغوب ترین ماهی ها در سطح کشور می باشد. گردشگران تور کیش پاییز 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

مطالب مرتبط:

امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: